Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Amb l'increment de la demanda en vista a les festes de Nadal, els consumidors es podrien quedar sense algunes de les marques de xampany, whisky o ginebra
La demanda de begudes alcohòliques d’alta gamma s’ha incrementat en els darrers temps, i més, amb Nadal a tocar. Es tracta de productes amb una elaboració limitada, i això fa que no es pugui donar resposta a tota la demanda, sobretot, de les marques més cares, les considerades com a prèmium.
L’administrador de Distribucions Tunel–Mercavinos, Xavier Morey, preveu que aquesta situació pugui afectar de manera important el xampany, a partir de l’any que ve. “No n’hi haurà per a tothom. A més el xampany és d’una zona determinada de França, que fa unes determinades botelles”, segons ha explicat Morey.
El president de l’Associació de Distribució d’Aliments i Begudes, Bartomeu Servera, puntualitza que no s’arribarà al desabastiment, però sí que faltaran determinats productes a causa, també, als llargs terminis per servir les comandes. En aquest sentit, no només s’han allargat per l’increment de la demanda, també pel Brexit i els problemes de transport i distribució derivats de la manca de professionals. Una de les empreses del sector ha vist ja com del que era habitual, una setmana d’espera per rebre una comanda, s’ha passat ja als quatre o cinc mesos. “La reactivació del consum ha estat molt ràpida i ha desbordat les previsions. A més, també s’ha de tenir en compte la vaga de transportistes”, ha destacat Servera.
Un altre dels factors que han agreujat aquests problemes de subministrament és la manca de vidre per a les botelles. Hi ha marques que no en tenen a bastament per envasar, ni tan sols, el volum de producció que tenien abans de la pandèmia.
Un panorama que, en molts de casos, es traduirà en una pujada de preus en vista a l’any que ve.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre