Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els projectes són les torres del Temple i els camins de Bellver
/E.C.ALCAIDE
89L’Ajuntament de Palma confia a rebre més de 3 milions d’euros de l’impost de turisme sostenible. Serviran per finançar íntegrament dos projectes que han presentat aquest divendres: un per a rehabilitar i museïtzar les torres del Temple, dotat amb 2.158.000 euros i un altre per a recuperar i condicionar els camins del bosc de Bellver, que ho valoren en 904.000 euros. El batle de Palma, Antoni Noguera, ha enviat un missatge clar al Govern: demana responsabilitat.
Noguera també ha condemnat les accions del grup juvenil independentista Arran i diu que són accions reproblables. El batle de Ciutat ha recordat que des de l’Ajuntament ja s’actua de manera contundent per marcar un sostre de turistes i, sobretot, que el model turístic no afecti de forma negativa a la ciutat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora