Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els projectes són les torres del Temple i els camins de Bellver
/E.C.ALCAIDE
136L’Ajuntament de Palma confia a rebre més de 3 milions d’euros de l’impost de turisme sostenible. Serviran per finançar íntegrament dos projectes que han presentat aquest divendres: un per a rehabilitar i museïtzar les torres del Temple, dotat amb 2.158.000 euros i un altre per a recuperar i condicionar els camins del bosc de Bellver, que ho valoren en 904.000 euros. El batle de Palma, Antoni Noguera, ha enviat un missatge clar al Govern: demana responsabilitat.
Noguera també ha condemnat les accions del grup juvenil independentista Arran i diu que són accions reproblables. El batle de Ciutat ha recordat que des de l’Ajuntament ja s’actua de manera contundent per marcar un sostre de turistes i, sobretot, que el model turístic no afecti de forma negativa a la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen