L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
En el termini d'un mes comença a funcionar a ple rendiment el segon parc més gran de Balears
135
Menorca és a les portes de fer el gran salt en la generació d’energia renovable. El parc solar de Son Salomó 2, el segon més gran de Balears amb prop de 50 megavats de potència, entrarà en funcionament en poques setmanes. Les obres de construcció ja estan finalitzades. Els promotors, de fet, ja han sol.licitat al Govern la posada en servei en fase proves de la planta. Aquesta mateixa setmana o, a molt estirar la que ve, se li autoritzarà, segons assegura el director general d’Energia, Pep Malagrava. En el termini d’un mes ja podrà començar a bolcar l’energia a la xarxa elèctrica.
L’ampliació de la subestació elèctrica de Ciutadella està finalitzada i preparada per evacuar l’energia generada des de fa un any aproximadament.
Amb la posada en marxa d’aquest parc fotovoltaic es multiplicarà per sis l’energia neta que es genera actualment a Menorca i permetrà cobrir gran part part de la demanda elèctrica de l’illa. Aquests dies els pics de consum son d’uns 77 megavats de potència.
Serà el primer gran parc que es posi en funcionament a l’illa. N’hi ha d’altres de projectats o de ja construïts, que estan a l’espera de poder-se connectar a la xarxa. Una actuació que depèn de Red Eléctrica.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari