Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Farmacèutics, metges i manescals demanen als polítics que prenguin decisions urgents i efectives per tal de protegir-los
La mort per Covid19 a Salamanca d’una doctora de 58 anys, que s’havia autoaïllat mentre es trobava a l’espera de poder fer-se la prova de detecció del virus, ha aixecat totes les alarmes. És la tercera mort de personal sanitari a Espanya després de la d’una infermera de 52 anys de l’hospital de Galdakano, Biscaia, i d’un metge de família de 63 anys de Còrdova.
Espanya registra més de 5400 contagis dins aquest sector professional.
A les Illes hi ha 101 persones que treballen en sanitat que han donat positiu i es troben ingressades a diferents hospitals de l’arxipèlag.. El sindicat d’Infermeria, Satse, ha denunciat a la Inspecció de Treball la reutilització de materials d’un sol ús o l’ús d’aquell fet de manera artesanal.
També odontòlegs, farmacèutics, metges i manescals demanen als polítics que prenguin decisions urgents i efectives per tal de protegir-los, ja que afirmen sentir-se en una situació de total inseguretat i desemparament:
La Conselleria de Salut insisteix que el Govern treballa de manera intensa per garantir l’abastiment de material sanitari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic