Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

S'han publicat 127 nombres de temàtica variada, des de les festes típiques fins als oficis antics
N’hi ha més de 100, que s’han afegit a la col·lecció al llarg de 40 anys. El que va començar com un fet puntual, s’ha convertit en un imprescindible de les biblioteques menorquines, en què han participat desenes d’autors que hi han aportat tot el que han recopilat sobre les més variades temàtiques
Es tracta d’una col·lecció que ja du 127 nombres publicats i que ha tingut com a finalitat recuperar, preservar i difondre la memòria i el coneixement de la cultura popular de Menorca en tots els seus vessants.
La iniciativa va sorgir del Col·lectiu Folklòric Ciutadella, que l’any 1980 en va editar el primer exemplar. El grup responsable el formaven Francesc Salord, Josep Pons, Pau Gener i Josep Portella.
La temàtica és àmplia i variada i va des de les festes típiques i arrelades fins a la vida a les barriades, antics oficis, música tradicional, costums de la pagesia i d’altres.
La bona acollida d’aquestes publicacions de cultura popular ha fet perdurar la iniciativa.
Actualment, és només Portella qui es manté en solitari en la coordinació d’aquesta important col·lecció per continuar divulgant les històries i els costums dels menorquins.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"