Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'hospital ha invertit un milió d'euros en un aparell més avançat tecnològicament que redueix en més d'un 80% les dosis de radiació
A partir de la setmana que ve, totes les proves de diagnòstic per la imatge de l’Hospital Mateu Orfila es faran en un TAC portàtil instal·lat a l’exterior. Els radiòlegs i tècnics adscrits al servei s’han format per a utilitzar-lo. El motiu és que a l’interior de l’Hospital s’ha de desmuntar l’actual aparell TAC, que té més d’11 anys, i instal·lar-ne un de nou, idèntic al portàtil.
L’hospital ha invertit un milió d’euros en un aparell més avançat tecnològicament que redueix en més d’un 80% les dosis de radiació en comparació amb equips convencionals. També s’evitaran desplaçaments a Mallorca, ja que es podran fer noves proves a Menorca.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors