S'ha decidit el trasllat del Servei d'Atenció al Turista Estranger a Punta Balena
La campanya d’estiu ja ha començat a Calvià i la junta de seguretat del municipi s’ha reunit per coordinar els reforços de l’estiu. Des de Setmana Santa patrullen, sobretot, per Punta Balena a Magaluf i al carrer de Ramon de Montcades a Santa Ponça els reforços de la Unitat Nocturna de la Policia Local de Calvià i des del primer de maig també ho fan els agents de la Unitat de Platges. Enguany s’ha decidit el trasllat del Servei d’Atenció al Turista Estranger (SATE) a Punta Balena.
Enguany serà el tercer estiu que és en marxa l’ordenança municipal de convivència. L’estiu passat, la Policia Local de Calvià va posar 2940 denúncies. Més de 2.200 per venda ambulant, 760 per beure al carrer i 11 per fer balconing. Enguany, la Guàrdia Civil també ha avançat el seu reforç per la zona de Calvià.
El reforç de la seguretat al municipi tendrà especial atenció als esdeveniments que requereixen plans de seguretat especials com són el Mallorca Live Festival, que congrega unes 15.000 persones cada dia, i la Nit de Sant Joan.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges