Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El rei Joan Carles es recupera satisfactòriament de l'operació de genoll a la qual es va sotmetre dissabte
El rei Joan Carles es recupera satisfactòriament de l’operació de genoll a la qual es va sotmetre dissabte. El reis Felip i Letizia, les seves filles i la reina Sofia han tornat a visitar-lo a l’hospital i han mostrat, per segon dia, una imatge molt diferent a la de fa una setmana a la Seu de Mallorca.
La infanta Elena també ha visitat el seu pare. Tots coincideixen que el rei emèrit tindrà més qualitat de vida amb aquesta nova intervenció per canviar-li la pròtesi del genoll.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment