Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Ho fan amb les mans experimentades de Bartomeu Gomila, un dels rellotgers més prestigiosos d'Europa, i que té el seu taller al municipi menorquí
La secció ‘Personatges’ del programa Illes i Pobles destaca avui la figura de Bartomeu Gomila, un dels rellotgers més exclusius d’Europa. Format a Suïssa, per les seves mans han passat i passen peces de luxe, úniques o molt antigues que requereixen una tècnica i una destresa que pocs poden oferir. També ha arribat a crear un rellotge per la marca Montblanc que duu el seu nom a l’esfera.
I tot des del Taller del Temps, situat a Alaior, el seu poble, al qual va voler tornar des del país dels Alps per estar a prop de la seva família, millorar la seva qualitat de vida i educar millor les seves filles.
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya