Tast de vins per dinamitzar el mercat de Binissalem
Cada 15 dies es fa una degustació d'un vi dels cellers del poble
Els experts destaquen la necessitat de segmentació per cobrir les necessitats del client i oferir un element extra que les noves plataformes no els donen
Un tsunami. Així defineixen la fallida de Thomas Cook des del sector turístic. La incertesa generada pel Brèxit i sobretot un model de negoci desfasat en serien el rerefons.
Els experts destaquen la necessitat de segmentació per cobrir les necessitats del client i oferir un element extra que les noves plataformes no els donen.
Els professionals del sector són optimistes que es podrà assumir el fort efecte dòmino que origina la caiguda del segon turoperador europeu.
Segons la UGT, els treballadors afectats per la fallida de Thomas Cook a les Illes arribarien als 2.000. Es calcula almenys un deute de 100 milions d’euros.
La fallida de Thomas Cook evidencia que el model de paquet turístic “s’ha de reformular”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Cada 15 dies es fa una degustació d'un vi dels cellers del poble
Al·leguen problemes d'insalubritat, entre d'altres
La Guàrdia Civil ha confirmat la identitat del difunt mitjançant les empremtes dactilars. Encara es desconeixen les causes de la mort