Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'Ajuntament ha assegurat que està treballant per trobar-hi una solució: limitar la velocitat o prohibir la circulació d'aquests vehicles
Aquesta imatge es repeteix, com a mínim, 3 o 4 vegades al dia. Els veïnats de la zona de Galdent, a Llucmajor, denuncien aquestes excursions motoritzades amb quads i buguis que es duen a terme, des de ja fa estona i que augmenten cada any. Es queixen de la polseguera, el renou i el deteriorament del camí que generen aquestes activitats.
Així, els residents de la zona han demanat a l’Ajuntament de Llucmajor la restricció de la circulació d’aquests vehicles pels camins rurals del municipi i la reparació del camí de Galdent. Per la seva banda, l’Ajuntament ha assegurat que està treballant per trobar-hi una solució: limitar la velocitat o prohibir la circulació d’aquests vehicles; mentre que els veïns demanen mesures a l’Ajuntament, com l’aprovació d’una ordenança reguladora, tal com han fet Algaida i Felanitx.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural