Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'Ajuntament aprova una tarifa especial transitòria que elimina el pagament per als veïns
L’Ajuntament d’Alaior dona resposta a les queixes veïnals per l’ampliació del nombre d’aparcaments de zona blava. Els residents no hauran de pagar als nous aparcaments blaus però als que hi havia antigament sí que s’haurà de pagar. Així s’ha decidit aquest dilluns en una reunió extraordinària.
L’Ajuntament d’Alaior informa que es crea una nova tarifa especial transitòria per als residents a Alaior que suposarà la possibilitat d’estacionament gratuït a les noves places blaves creades a la part de baix del carrer des Ramal i al carrer de Miguel de Cervantes. A tots els blaus de l’aparcament del carrer Comerç sí que s’haurà de pagar.
Aquesta tarifa especial, que requerirà un únic tiquet per dia, estarà vigent durant el temps que transcorri des d’ara fins a la posada en marxa de les noves places a l’ampliació prevista a l’aparcament al costat de sa Teulera. La màquina permetrà treure aquests tiquets de cost zero a partir de la setmana que ve, mentrestant no es posaran multes.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat