Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'afluència de visitants a l'octubre ha fet que l'Ajuntament hagi allargat l'autorització fins dia 31
Els bars i restaurants menorquins no aturen de fer feina. Al contrari del que esperaven, octubre està essent molt bo. Per aquest motiu, l’Ajuntament des Mercadal ha ampliat un mes més, fins al dia 31 d’octubre, el permís de tancament de les terrasses a les 2 de la matinada, a petició dels restauradors del municipi.
Asseguts a les terrasses es poden veure turistes francesos, anglesos, alemanys i algun italià. Però la majoria són visitants procedents de Mallorca els que trien aquest mes per visitar l’illa veïna.
A banda del turisme exterior, el municipi des Mercadal no atura d’organitzar esdeveniments cada cap de setmana per captar també visitants menorquins d’altres muncipis.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues