Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Permetria que els treballadors es reciclessin sense haver d'estudiar formació reglada
La patronal de Bars i Restaurants de Menorca alerta de la seva preocupació per la manca de professionalitat dels treballadors. Asseguren que la falta de mà d’obra qualificada no els permet oferir un servei satisfactori.
PIME demana la creació d’una Escola d’Hostaleria i Turisme a Menorca, que hauria de permetre adquirir habilitats específiques als cambrers i al personal de restauració, per que el personal es pugui reciclar sense haver d’estudiar un grau de formació professional.
A Eivissa es posarà en marxa en breu una d’aquestes escoles, i a Mallorca aviat hi haurà la segona.
Jordi Bosch, Director de PIME-Menorca, explica que el 20% dels treballadors provenen del sector turístic de restauració i d’allotjament, i que per aquest motiu és molt necessari la creació de l’Escola d’Hostaleria i Turisme també a Menorca.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix