Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La resposta ha estat un èxit
Els clubs rotaris de Mallorca han complit aquest dissabte amb una tradició que ja té 15 anys, i que ajuda aquells que més ho necessiten. És l’operació Kilo, que recull aliments i articles de primera necessitat a 45 supermercats d’arreu de Mallorca.
Aquests productes es reparteixen, el mateix dia, a les entitats que les han de lliurar als més vulnerables. Entre les quals trobam, entre d’altres, el Banc d’Aliments, Mallorca sense Fam, Cor Obert o Càritas.
La resposta ha estat un èxit: en un supermercat de Palma, en només un matí ja han recollit una tona de productes alimentaris i d’higiene personal i de la llar.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle