Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Asseguren que els pacients esperen dies a urgències a ser ingressats
Segons el sindicat CSIF, aquest divendres al matí hi havia 8 pacients esperant a poder ser ingressats. La caiguda de les temperatures podria ser una de les causes d’aquest augment de la pressió assistencial. I des de l’hospital també apunten a l’increment de l’activitat quirúrgica que ha pujat un 25 per cent amb les 8 sales d’operacions a ple rendiment, per poder reduir les llistes d’espera.
Els sindicats expliquen que s’han distribuït 20 llits entre totes les plantes, també reconeixen que s’ha contractat més personal però es queixen que les actuals instal·lacions no estan preparades per absorbir aquest augment de l’activitat.
Des de la direcció de Can Misses asseguren que els ingressos a habitacions es realitzen al llarg del matí, mai es fan a la nit, i que això explica l’acumulació de pacients a urgències a primera hora del dia.
Rebutgen que existeixi col·lapse. Diuen que han contractat 4 infermeres i 4 auxiliars més per fer front a aquest repunt de la pressió assistencial i recorden que les habitacions estan preparades per dur a terme un desdoblament de llits.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç