Logo IB3N
X

Tornen les manifestacions del Primer de Maig després de dos anys: reclamen millores salarials i el control de preus

Es faran a les 12 hores del migdia a Palma i Maó, i a les 12.30 a Eivissa

27/04/2022

Tornen les manifestacions del Primer de Maig després de dos anys: reclamen millores salarials i el control de preus

157

Els sindicats majoritaris sortiran al carrer el pròxim diumenge, Dia Primer de maig, per reclamar pujades salarials que compensin la pujada històrica de la inflació. Les manifestacions del Dia del Treballador es faran a les 12 del migdia a Palma i Maó, i a les 12 i mitja a Eivissa. UGT i Comissions Obreres han fet una crida a la participació, Reclamen increments d’al manco el 2,5 per cent, mesures per contenir els preus i que la inspecció de treball vigili que les empreses no explotin els treballadors durant la temporada alta.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella