Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'acte central ha estat protagonitzat per les intervencions de l'expresident del govern central, José Luis Rodríguez Zapatero, i per Francina Armengol, expresidenta del Govern de les Illes
Isaac Buj / Europa Press
141L’expresident del Govern, Francesc Antich, que va morir el passat mes de gener, ha rebut aquest dijous un sentit homenatge al conservatori de música de Palma per part dels seus companys socialistes.
La jornada l’ha inaugurada Biel Majoral, cantautor i amic íntim de Francesc Antich, a qui han seguit les intervencions d’altres persones que el varen conèixer molt bé com Margalida Fullana, batlessa d’Algaida, Josep Vicens, president del Cercle d’Economia, Xavier Pastor, de Greenpeace, i també Francesca Mas, de l’Institut Balear de la Dona.

Isaac Buj / Europa Press
L’acte central ha estat protagonitzat per les intervencions de l’expresident del govern central, José Luis Rodríguez Zapatero, i per Francina Armengol, expresidenta del Govern de les Illes Balears. Tots dos han volgut agrair haver pogut fer política amb Francesc Antich i han destacat el seu tarannà senzill i humil. A l’acte central s’ha destacat el vessant federalista d’Antich, la seva aposta pel feminisme, i la seva defensa de la llengua i la cultura de les illes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre