Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

L'Ajuntament de Sant Josep, en col·laboració amb AENA, ha instal·lat càmeres de videovigilància per detectar vehicles sospitosos
Les càmeres de l’aeroport serviran per detectar taxis pirata, VTC deslocalitzades, cotxes robats o relacionats amb la comissió d’algun delicte. Això permetrà una vigilància durant les 24 hores per part de la Policia Local de Sant Josep.
També s’han instal·lat càmeres a l’entrada de la zona de pas restringit on només poden passar autobusos, taxis i vehicles de lloguer. Això permetrà fer fotodenúncies automàtiques als cotxes que entrin irregularment. Els taxistes aplaudeixen la mesura, però demanen que la vigilància sigui efectiva.
Els taxis pirata solen situar-se en aquest aparcament. Segons els taxistes, solen aparèixer sobretot quan hi ha vols procedents de Gran Bretanya.
La implantació d’aquests dos sistemes de videovigilància tendrà un cost de 27.000 euros.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits