Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'empresa GSAIB ha deixat fora del plus de difícil cobertura els treballadors del servei programat
Els tècnics d’emergències sanitàries a Eivissa i Formentera es troben en peu de guerra. Denuncien greuge comparatiu entre companys pel que fa als seus salaris. Per aquest motiu s’han concentrat aquest matí a les portes de l’Hospital Can Misses.
La protesta arriba concretament de part dels conductors d’ambulància que s’ocupen dels serveis sanitaris programats: uns 35, del total de 120 tècnics. I és que aquests 35 no cobraran el plus de lloc de feina de difícil cobertura que sí que percebran els seus companys encarregats dels serveis sanitaris urgents. Un fet que suposarà una diferència salarial de 2.350 euros anuals. Així ho ha determinat la Conselleria de Salut, sota l’argument que aquest plus només va destinat a personal sanitari i ells no ho són. Afirmacions que han aixecat indignació entre aquesta part de la plantilla.
Aquests treballadors asseguren, a més, que es troben en dificultats per cobrir tot el servei pel fet que hi ha una dotzena de llocs al seu apartat que no s’aconsegueixen ocupar. Una situació que, diuen, sustenta encara més la seva reivindicació que demana que també siguin considerats llocs de difícil cobertura.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia