Asseguren que actualment el servei és de 2 vehicles de suport bàsic durant el vespre
El sindicat Nacional de Tècnics en Emergències Sanitàries denuncia la manca d’ambulàncies per cobrir el torn de nit a Palma. Reclamen a l’administració més mitjans perquè la nova empresa pública G-SA-IB pugui disposar de més recursos i oferir així una millor assistència en urgències i emergències als ciutadans. Asseguren que com més augmenta la població a Ciutat, més s’ha anat reduint aquest servei, que actualment és de dos vehicles de suport vital bàsic durant el vespre. Una situació similar, diuen, es viu també a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa