Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Serà la primera correguda després que el Tribunal Constitucional derogàs alguns articles fonamentals de la Llei balear de toros
Ni l’Ajuntament de Palma ni la Conselleria de Salut han detectat cap deficiència greu que impedeixi la celebració de la correguda de bous de demà a la plaça de toros de Palma. Sí que han trobat alguns problemes menors. Cal augmentar l’alçada de les baranes, revisar els extintors i la il·luminació. Unes deficiències que ja s’estan solucionant.
Els toros tornaran demà a Palma després de dos anys sense celebrar-ne. La darrera correguda va ser aquesta: l‘agost de 2017. Es va dur a terme just abans de l’entrada en vigor de la llei balear de bous, que el Tribunal Constitucional ha tombat en alguns articles fonamentals.
Agents de la Policia Local i de la Policia Nacional garantiran la seguretat dins i fora del recinte. Controlaran també que no hi entrin menors i que no s’hi consumeixi alcohol.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució