Ciutadella vetla el Be de Sant Joan 2026
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
La solució del Consistori és emprar el càrrega i descàrrega del Mercat Municipal, però els transportistes alerten del perill en matèria de riscos laborals
178
Els transportistes es neguen a repartir el gènere al centre de Sóller, després que l’Ajuntament els hagi prohibit accedir a la plaça de la Constitució. Segons l’Agrupació de Transport de Mercaderies de les Balears, la solució que els ha donat el Consistori és emprar el càrrega i descàrrega del Mercat Municipal, però els transportistes alerten del perill que això suposa en matèria de riscos laborals.
Així mateix, expliquen que des del nou punt de descàrrega fins a la plaça de la Constitució han de baixar un pendent important amb el carretó carregat i travessar les vies del tramvia. Si no arriben abans a un acord, d’aquí a una setmana els transportistes deixaran de repartir a aquest plaça de Sóller.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística