Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
CCOO assegura que el repartiment acumula 10 dies de retard
Els treballadors de correus de Manacor s’han concentrat aquest dijous matí davant l’oficina per denunciar la manca de personal que pateix el servei des de fa mesos. Aquesta setmana, per exemple, només tenen 11 dels 17 repartidors que hi hauria d’haver, i durant l’estiu la situació encara ha estat pitjor.
Dani Bauzá, delegat del sindicat Comissions Obreres (CCOO) a Correus Balears, ha explicat que durant el mes d’agost, hi arribà a haver només 9 carters fent feina. Això fa que els empleats facin front a càrregues de feina inassumibles.
Les eleccions generals, amb el vot per correu i el repartiment de la propaganda, han incrementat la càrrega de feina aquest estiu. El repartiment de cartes i paquets acumula fins a 10 dies de retard i el personal no ha pogut demanar els dies de vacances que volia.
Segons CCOO, la situació afecta altres municipis de les Illes. Aquestes fotografies són de l’oficina des Coll d’en Rabassa, on el servei està desbordat perquè hi falten treballadors.
En canvi, Correus ha desmentit en un comunicat les informacions sobre la situació del servei a les Balears. Segons l’empresa pública, el servei funciona amb normalitat i la plantilla s’adequa al volum de producció. Correus assegura que es prenen les mesures necessàries per organitzar la feina en funció de les necessitats diàries de les seves unitats i ha dit que “el volum d’enviaments pendents de repartir a Balears és l’habitual, tenint en compte les dificultats de contractació que existeixen a les illes”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats