Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Reclamen millores salarials des de 2019 i que es compleixi l'acord signat amb el Govern l'abril de 2023
Els més de 800 treballadors de la Fundació per a la Dependència, que gestiona sis residències, tres a Mallorca i tres més Eivissa, a més d’altres centres i serveis, farà vaga indefinida perquè es faci efectiu l’acord amb el Govern de fa dos anys.
La trobada d’aquest dilluns amb les conselleries de Benestar Social i del Treball no ha tingut cap avanç. Així, la veu dels més de 800 treballadors ha estat pràcticament unànime: faran vaga indefinida. Encara manca fixar la data d’inici de les mobilitzacions, que podrien situar-se després de la pròxima trobada amb el Govern, fixada pel dilluns 13 d’octubre.
El delegat a Eivissa del CSIF, Jaume Bardají, reclama que s’apliqui l’acord que es va signar al TAMIB amb el Govern l’abril de 2023. Diu que la situació dels treballadors de la Fundació per a la Dependència és insostenible. Cobren entre 300 i 400 euros bruts mensuals menys que en altres centres públics d’altres administracions i han registrat la renúncia d’un 20% de la plantilla els darrers sis mesos.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears