Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Lamenten que la plantilla de tot l'any no reb els mateixos incentius que els reforços d'estiu, que no tenen experiència
Els vigilants de seguretat asseguren que a l’aeroport d’Eivissa necessitarien almenys quaranta efectius més. El sindicat USO denuncia que és difícil trobar personal format que vulgui viure a l’illa, perquè el salari de 1.400 euros que cobren és insuficient.
No hi ha prou vigilants de seguretat a l’aeroport d’Eivissa. A l’estiu en són 120, però n’haurien de ser quaranta més. Segons el president del comitè d’empresa de Trablisa, Alejandro Fuentes, això fa que no es puguin obrir tots els arcs de seguretat, fet que causa coes i sobrecàrrega de feina als treballadors.
Denuncien que l’empresa contracta gent sense formació i que els proporciona habitatge, un incentiu que no tenen els 85 treballadors que hi fan feina tot l’any i que es veuen abocats a fer hores extra.
La directora de l’aeroport, Marta Torres, assegura que és “conscient” del problema per trobar treballadors. Torres fa un seguiment amb l’empresa setmana a setmana per saber si disposen de prou plantilla.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants