Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Està previst que demà matí els delegats tenguin una primera reunió amb responsables de l'empresa
Els treballadors del control de passaports de la terminal A de l’Aeroport de Palma anuncien una convocatòria de vaga indefinida per a finals d’aquest mes d’agost. Els treballadors s’han reunit en assemblea i han decidit anunciar la convocatòria de vaga que començaria dissabte dia 24 d’agost i continuaria de manera indefinida.
Denuncien precarietat laboral i irregularitats en les nòmines. A més, acusen Acciona, l’empresa per a la qual treballen, que contracten empleats sense formació i que incompleixen les normes de prevenció de riscos laborals. Està previst que demà matí els delegats representants dels treballadors tenguin una primera reunió amb responsables de l’empresa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació