La regidora de Ciutadella Núria Pons n'ha estat l'encarregada
Ciutadella ha celebrat, aquest dissabte, la Processó dels Tres Tocs, que commemora la cristianització i la conquesta de Menorca, en mans musulmanes, per part de la corona catalanoaragonesa. El canvi de temps encara no havia arribat i això ha permès que es pugui fer a l’indret habitual.
Segons marca la tradició, el regidor més jove de la Corporació Municipal de Ciutadella dona els Tres Tocs en terra amb l’històric penó de la ciutat, a les portes de l’antiga capital de Menorca, Medina Menurka. Enguany ha estat la regidora de Més per Menorca Núria Pons l’encarregada d’executar-los.
Com és tradició, hi ha el mercat de dàtils i taronges, davant el Patronat Municipal, que sempre atreu molts de vesins. És un moment en què prima la solidaritat. Els donatius de la rifa s’empren per fomentar activitats per als usuaris del geriàtric. Enguany, per primera vegada, es fa sense rifar el porc viu, sinó que es rifen les sobrassades fetes i la carn envasada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles