Els sindicats preparen la vaga general per a l’11 de novembre
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
És un canvi en el protocol que es va començar a aplicar la setmana passada
Un equip format per sis persones serà el responsable de fer el seguiment de casos de COVID-19 als centres educatius a les Pitiüses a través d’Educovid, un nou servei que s’encarrega del rastreig, i les PCR a les escoles, a més de coordinar totes les actuacions en cas d’un positiu en l’àmbit educatiu.
L’APIMA DE S’OLIVERA S’OPOSA AL PROTOCOL
A l’Apima de l’escola de S’Olivera, a Eivissa, no estan d’acord amb el canvi en el protocol després que es donés un positiu a un classe de Primària d’aquest centre educatiu el passat divendres. La resta d’alumnes no hauran de fer quarantena i els pares creuen que sí que s’hauria de mantenir. L’Associació Professional de Docents d’Eivissa, per la seva banda, assegura que es carrega molta responsabilitat als tutors.
252 infants i joves i 60 docents dels centres de les Illes donen positiu de Covid-19
El Govern assegura que no hi ha transmissió directa de Covid-19 a les escoles
40 aules aïllades, el balanç de la primera setmana de classes
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
Les imatges enregistrades pel cineasta menorquí als anys vuitanta s'han digitalitzat i tornen a veure la llum a Ciutadella
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa