Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'ASEF ja ha començat aquest divendres a fer les proves de la Covid-19 als treballadors i usuaris de la residència de Cas Serres
Continua el cribratge a les residències d’Eivissa per descartar que hi puguin haver més contagiats. L’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ja ha començat aquest divendres a fer les proves de la Covid-19 als treballadors i usuaris de la residència de Cas Serres i la pròxima setmana continuaran a la residència Reina Sofia.
Segons han confirmat des de l’IB Salut, de les proves que s’han fet les darreres hores, concretament a la residència de Can Blai, de Santa Eulària, tots els usuaris han donat negatiu en Covid-19. El Consell d’Eivissa ha mostrat la seva preocupació pel brot de la residència Sa Serra de Sant Antoni on s’han detectat 16 casos positius.
5 brots actius a les residències de Balears
143 usuaris i 90 treballadors infectats en residències de les Illes
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Un reconeixement a la seva trajectòria professional que ha creat escola