El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És una mesura per intentar atreure més usuaris davant la pèrdua d'un 70% per la Covid
Menorca ha perdut més de la meitat dels usuaris de transport públic en bus des de l’inici de la pandèmia. Si les tres primeres setmanes de maig del 2019 hi viatjaren 142.000 persones, aquest maig només se’n comptabilitzen 44.000, un 70 per cent manco. A més, en aquests moments només tres de cada cent passatgers utilitzen el servei de wifi gratuït que hi ha en aquests vehicles; unes 500 persones per setmana.
Davant de la pèrdua de passatge, el Consell de Menorca està duent a terme diverses mesures per mirar de recuperar-ne. A partir d’ara, aquells qui emprin la connexió a internet wifi que té la flota de busos des de fa deu anys, també tendran accés per descarregar-se llibres o revistes a través de l’aplicació eBiblio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
El matí del dia de Sant Joan sortiran 92 cavallers i en els actes del capvespre en seran 136