Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Es queixen dels embossos a la carretera militar d'ençà que es va prohibir girar a l'esquerra
Ses Cadenes, la carretera militar, principal via d’accés a la urbanització de Bellavista, es col·lapsa a hores punta del matí i migdia amb l’entrada i sortida dels col·legis o quan els veïnats se’n van a la feina o en tornen. Fa un any s’ha prohibit voltar a l’esquerra en les dues vies principals d’accés. El trànsit es regula amb semàfors, però girar per l’únic carrer permès al camí de ses Pedreres és una odissea, ja que en verd només hi està 22 segons.
Els veïnats es queixen que l’àrea de Mobilitat de l’Ajuntament de Palma de l’exgovern municipal només els ha atès per telèfon, i demanen al nou consistori que faci una rotonda per arreglar la situació.
Després de pagar més de 12 milions d’euros de les obres d’urbanització de Bellavista, els 300 veïnats del nucli demanen ser tractats “com a ciutadans de primera” i poder accedir pel carrer principal amb seguretat sense haver de fer voltes per arribar a ca seva.
Muchas gracias siempre podemos contar con vosotros para que se nos pueda escuchar y como siempre hacéis una gran labor.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament