Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Ho han fet acompanyats dels Bombers, mentre els tècnics d'Urbanisme han de revisar si hi ha danys estructurals abans que puguin tornar als seus habitatges
Els veïnats dels edificis desallotjats aquest dimarts al número 31 del carrer Blanquerna i al número 44 del carrer Guillem Massot de Palma, han pogut entrar a les seves cases a recollir objectes personals per passar les pròximes setmanes. Encara no saben quan podran tornar-hi.
Asseguren que no saben on passaran les pròximes setmanes ni que passarà amb el seu habitatge. Aquest dimecres matí hi han pogut accedir sota la supervisió dels bombers de Palma.
Els tècnics d’urbanisme han de fer les comprovacions necessàries per determinar si hi ha risc d’esfondrament, un procediment que asseguren es farà “en un termini breu”. En cas que no hi hagi risc, els veïnats podran tornar a les seves cases. A més amb un informe definitiu que en determini les causes del sinistre, es podrà concretar el procediment per esmenar les deficiències.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut