Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El Consistori de Sant Josep ja ha passat la informació i espera poder negociar cada cas
Les famílies demanen que es renovin els contractes de lloguer que ja han caducat i també que puguin accedir a la compra aquells que ho tenguin especificat en el seu contracte. I així ho ha comunicat l’ajuntament de Sant Josep a la immobiliària del Sabadell.
El Banc Sabadell va vendre els 12 habitatges a un fons d’inversió amb els contractes de lloguer en vigor. Segons destaquen al consistori amb aquest contacte per obtenir la informació de la situació dels inquilins també han reconegut que es va poder cometre alguna irregularitat en la venda.
Els vesins valoren positivament el fet que ara pareix que vulguin negociar. Asseguren a més que continuaran amb les protestes els dimarts davant del banc. Ara, a més, han iniciat una recollida de firmes en suport de les seves reivindicacions que esperen poder fer arribar al Govern perquè conegui les seves reclamacions.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions