Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Consistori de Sant Josep ja ha passat la informació i espera poder negociar cada cas
Les famílies demanen que es renovin els contractes de lloguer que ja han caducat i també que puguin accedir a la compra aquells que ho tenguin especificat en el seu contracte. I així ho ha comunicat l’ajuntament de Sant Josep a la immobiliària del Sabadell.
El Banc Sabadell va vendre els 12 habitatges a un fons d’inversió amb els contractes de lloguer en vigor. Segons destaquen al consistori amb aquest contacte per obtenir la informació de la situació dels inquilins també han reconegut que es va poder cometre alguna irregularitat en la venda.
Els vesins valoren positivament el fet que ara pareix que vulguin negociar. Asseguren a més que continuaran amb les protestes els dimarts davant del banc. Ara, a més, han iniciat una recollida de firmes en suport de les seves reivindicacions que esperen poder fer arribar al Govern perquè conegui les seves reclamacions.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare