Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'última ploguda forta va fer que les comportes del clavegueram saltessin i es vessessin aigües residuals i fecals a la conca.
El torrent de Bunyola és ple de residus secs i d’aigües fecals estancades. El vessament es va produir a finals del mes d’octubre. La força de l’aigua per les pluges van fer saltar les comportes del clavegueram. Els veïns de la zona van presentar una instància davant del risc per a la salut pública, però l’Ajuntament només ha tornat a tapar el clavegueram, que també circula per la conca del torrent. “Hi ha una pudor forta i també un perill que torni a sortir aigua residual si hi torna a ploure fort. S’ha de trobar una solució perquè deixi de ser perjudicial pels veïnats i demanam que el Govern de les Illes Balears també doni resposta a demandes a les denúncies que hi ha posades”, explica Maria Ramon, diputada de Més per Mallorca.
Els residus que encara hi ha al torrent poden filtrar-se al sòl i afectar els aljubs dels veïnats i també el regadiu dels horts de la zona. Esquerra Oberta de Bunyola, amb el suport de Més per Mallorca, han informat el Seprona de la situació. “El que més sorprèn és la inacció. Som conscients que la força del torrent pot aixecar les tronetes del clavegueram o un objecte pot trencar les canonades que van per dins la conca. Això no hauria de sorpendre però sí la inacció del Consistori”, afegeix Joan Luna, regidor per Esquerra Oberta de Bunyola.
IB3 notícies s’ha posat en contacte amb la batlessa del municipi. Maria Antònia Serralta explica, fora de micròfon, que el problema no és nou i que aquesta situació ja es produïa amb l’anterior Govern. Que el torrent fa temps que és brut. A més, diu que l’Ajuntament coneix el problema i que intentaran donar solució per evitar que es derivin problemes de la brutor que hi ha i la que vessa quan plou.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases