Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ja han passat la primera nit als seus nous habitatges, la majoria d'ells als apartaments Bon Sol, a Platja d'en Bossa
Als apartaments Don Pepe ja no queda rastre de les llàgrimes que es varen vessar ahir. Encara, però, pengen les pancartes reivindicatives que res no varen poder fer per aturar el desallotjament. Els veïnats de l’edifici d’enfront s’han despertat amb molta tristesa.
L’edifici, des d’ahir horabaixa, està supervisat per una empresa de vigilància privada contractada per l’Ajuntament de Sant Josep per tal que ningú no hi pugui tornar a entrar. I aquest matí han començat a treballar-hi alguns operaris per instal·lar-hi tanques protectores en tots els voltants. De les 25 famílies desallotjades, la majoria ha optat per traslladar-se a casa de familiars i amics, i només 12 han acceptat l’oferta del consistori per moure’s als apartaments Bon Sol durant dos mesos i més uns altres dos de prorrogables. Una solució que no satisfà els veïnats.
L’esperança, però, encara és present entre el veïnatge, que confien que els jutjats els donin la raó i puguin tornar als seus pisos.
Els apartaments Don Pepe: la historia d’un desallotjament abans de Nadal
Els apartaments Don Pepe ja estan buits
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
El taxista afectat per la topada amb l'autobús de l'EMT explica l'accident a IB3 Notícies