X

Els vesins de Binissafúller Roters, sense aigua des del juny, en recuperen el subministrament

Ho ha permès l'obertura temporal del segon pou que Sanitat va clausurar l'any 2021, però l'aigua continua sense ser potable

10/07/2025

Els vesins de Binissafúller Roters, sense aigua des del juny, en recuperen el subministrament

29

Des del mes de juny, els veïns de la zona alta de Binissafúller Roters no tenien aigua corrent de manera regular. Només un pou els n’abasteix, i per l’alta demanda no té prou pressió per a tothom. De manera temporal han aconseguit reobrir el segon pou, que estava clausurat, però l’aigua continua sense ser potable.

L’Ajuntament de Sant Lluís va aprovar el maig recepcionar el servei d’aigua. Una firma que està prevista per al 18 de juliol. Els veïns esperen que això comporti que es puguin connectar a la xarxa municipal d’aigua de Sant Lluís i deixar d’utilitzar els seus pous contaminats, però el consistori no ho veu possible.

Avui vespre les dues parts es reuniran per intentar trobar una solució al tema de l’aigua i a la desavinença que mantenen des de fa anys per la reforma integral de la urbanització. Si no s’executen les obres, es poden perdre 3 milions d’euros de subvenció.

La reforma està valorada en 7 milions d’euros, i l’Ajuntament afirma que els veïns n’han de pagar un 90%.

10/07/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT