La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Per unanimitat, presentarà un recurs contra l'alberg destinat a persones sense sostre
L’Associació de Vesins i Comerciants de s’Eixample Nou d’Eivissa ha votat i ha decidit presentar un recurs contenciós administratiu contra la construcció de l’alberg impulsat per l’ajuntament on ara mateix es troba l’antiga comissaria de la Policia Local. Quan just s’estan començant les feines prèvies a l’enderroc d’aquesta antiga seu.
Una vegada finalitzats els terminis de la via administrativa, sense obtenir el resultat esperat, els vesins de l’Eixample Nou d’Eivissa recorreran la construcció de l’alberg, de baixa exigència destinat per a persones sense addiccions. Passen ara a la via judicial. L’opinió és unànime i contrària a la construcció d’aquest centre al barri.
L’enderroc de l’antiga seu de la Policia Local, pas previ per alçar el nou edifici, és imminent. Els vesins posen també el focus en la devaluació del barri que pensen que l’alberg pot suposar i carreguen contra els responsables polítics. Per poder portar a terme aquestes accions, els veïns de s’Eixample Nou hauran d’abonar gairebé 6.000 euros pels costos d’aquest recurs contenciós administratiu. Tenen un termini per presentar-lo que finalitza el pròxim 20 de maig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres