Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Prop de 8.500 creueristes procedents de tres vaixells han desembarcat aquest dimarts al dic de Botafoc
Prop de 8.500 creueristes han desembarcat avui al dic de Botafoc. Hi han arribat a bord de tres creuers. Les arribades han estat esglaonades. Així i tot, els tres vaixells coincideixen al port eivissenc un total de 6 hores. Una situació que posa a prova les instal·lacions pel que fa a la capacitat de mobilitat pel nombre de busos i de taxistes. Però també perl que fa a la paciència dels veïnats, que denuncien que pateixen tota una sèrie de molèsties.
Els residents al barri de s’Illa Plana, uns 350, denuncien patir fortes remors, dia i nit, i contaminació, sobretot quan coincideixen tres creuers alhora al dic de Botafoc, una situació que aquest estiu ja s’ha donat en nou ocasions. I encara en queda una darrera, aquest mateix divendres. Diuen que han escrit en nombroses ocasions a l’Autoritat Portuària de Balears (APB) i que no n’han rebut resposta.
El Consell d’Eivissa demanarà a l’APB que no hi coincideixin més de dos creuers alhora. Els vesins demanen que només en pugui atracar un cada jornada. Recorden que els vaixells comercials provoquen les mateixes molèsties.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural