Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Asseguren que entre Gènova i Son Rapinya, on es va produir un accident el passat divendres, "no existeix cap itinerari de vianants segur ni accessible"
Un home va resultar ferit molt greu en ser atropellat per un ciclista
22L’Associació de Vianants de Mallorca exigeix a les administracions que es doni prioritat i seguretat als desplaçaments a peu segurs entre els nuclis urbans. Així ho reclamen després de l’accident de divendres a Palma on un corredor va ser envestit per una bicicleta.
“Exigim al Consell de Mallorca i a la resta d’administracions que facin polítiques a favor de la mobilitat a peu entre tots els nuclis urbans de l’illa, que adeqüin els espais per caminar i gaudir de l’espai públic prioritzant el dret a la mobilitat a peu i l’ús de l’espai públic de les persones per damunt de qualsevol vehicle”, indiquen en un comunicat.
En relació al succés de divendres, l’associació subratlla que entre Gènova i Son Rapinya, a Palma, “no existeix cap itinerari de vianants segur ni accessible” i reclama que s’actuï en aquesta via per garantir la seguretat de caminants i corredors.
“A més, el tram de carretera (Camí dels Reis/Ma-1044) on varen ocórrer els fets és una via paral·lela a la Via de Cintura, amb l’asfalt redissenyat per a trànsit en un únic sentit i un carril bici de doble sentit. Això no obstant, els vianants, siguin transeünts o corredors, varen ser completament descartats d’aquest itinerari”.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Considerat el gran impulsor de la música a l'illa en aquest segle, va finar fa una setmana a causa d'una malaltia greu i inesperada
En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves
La Federació Balear de Caça col·labora, un any més, en la campanya d'erradicació de bosses