Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Bàrbara Nicolau, directora de la companyia, defineix "Viatges estel·lars" com a ràdio teatre il·lustrat
La companyia Estepa teatre, que pertany a la associació Estel de Llevant que treballa amb persones amb trastorns de salut mental, estrena avui l’obra “Viatges estel·lars”
Dirigida per Bàrbara Nicolau, és una obra que defineixen com a ràdio teatre il·lustrat. Es tracta d’un muntatge audiovisual on els seus protagonistes parlen de viatges que han marcat les seves vides mentre se succeixen imatges de pintures realitzades per altres usuaris de l’associació.
Com cada any, el mes d’octubre de 2019, la companyia Estepa teatre, preparava l’obra de teatre que hauria de representar aquella temporada. Un projecte que, com molts altres, la pandèmia va truncar. Malgrat això, el que havia de ser una obra de teatre convencional es va transformar en un curiós format audiovisual.
9 voluntaris i usuaris d’Estel de Llevant participen també en la compaynia Estepa Teatre. Un d’aquests usuaris és Toni Ramón. Assegura que participar en aquest projecte teatral li aporta confiança i el que és més important, diu, sentir-se útil.
Estel de Llevant és una associació que fa 25 anys que treballa amb persones amb trastorn de salut mental i amb les seves famílies. Avui a les 6 de l’horabaixa “Viatges estel·lars” es projectarà al Teatre de Manacor. Molt a prop, a la Fundació Trobada, s’inaugura també la mostra on podreu veure totes les pintures que apareixen al vídeo.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari