Logo IB3N
X

Emotiu homenatge a les darreres víctimes d’ETA

Autoritats, familiars i amics s'han reunit a Palmanova per recordar-los

30/07/2022

Emotiu homenatge a les darreres víctimes d’ETA

199

Emotiu homentage, avui, quan es compleixen 13 anys de l’assassinat a mans d’ETA dels Guàrdies Civils, Diego Salvà i Carlos Sáenz de Tejada. Autoritats, familiars i amics s’han reunit a Palmanova per recordar-los.

Vestits amb els uniformes i atents als discursos, els agents han recordat els dos companys morts en servei. A l’acte, també, hi havia l’exèrcit i dos agents de la gendarmeria francesa. Paraules de condemna dels assassinats i de record, sempre a les víctimes.

Han passat 13 anys des que una bomba adossada al vehicle dels agents els va sorprendre i matar. Foren les darreres víctimes d’ETA.

Tal com marquen els protocols, s’ha organitzat l’acte i s’ha dipositat una corona de flors al monument en record dels agents. Amics i familiars hi han estat també presents.

Durant l’acte, han entonat l’himne de la Guàrdia Civil i el càntic en homentage als caiguts.

 més info 13 anys de l’atemptat d’ETA a Palmanova i de les seves darreres víctimes mortals

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella