Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Autoritats, familiars i amics s'han reunit a Palmanova per recordar-los
Emotiu homentage, avui, quan es compleixen 13 anys de l’assassinat a mans d’ETA dels Guàrdies Civils, Diego Salvà i Carlos Sáenz de Tejada. Autoritats, familiars i amics s’han reunit a Palmanova per recordar-los.
Vestits amb els uniformes i atents als discursos, els agents han recordat els dos companys morts en servei. A l’acte, també, hi havia l’exèrcit i dos agents de la gendarmeria francesa. Paraules de condemna dels assassinats i de record, sempre a les víctimes.
Han passat 13 anys des que una bomba adossada al vehicle dels agents els va sorprendre i matar. Foren les darreres víctimes d’ETA.
Tal com marquen els protocols, s’ha organitzat l’acte i s’ha dipositat una corona de flors al monument en record dels agents. Amics i familiars hi han estat també presents.
Durant l’acte, han entonat l’himne de la Guàrdia Civil i el càntic en homentage als caiguts.
13 anys de l’atemptat d’ETA a Palmanova i de les seves darreres víctimes mortals
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància