Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El conjunt de Javier Aguirre treu un punt al camp del Cadis, màxim perseguidor dels vemells i equip que marca el descnes (1-1)
El Mallorca surt viu del Nuevo Mirandilla amb un empat davant el Cadis, equip que marca la zona de descens i que es manté a 6 punts. Els vermells s’han avançat gràcies a un gol del Muriqi al minut 11, però els locals, més forts a la segona part, han empatat amb un gol en pròpia porteria d’Omar Mascarell al minut 58.
Sergi Darder ha tengut la victòria a les botes, però Ledesma desvia la pilota i després l’escup el pal. L’artanenc no s’ho podia creure. Era el minut 86. I al 90 és Roger Martí qui està a punt d’aprofitar una sortida poc decidida de Rajkovic. Repartiment de punts que deixa gust de derrota i sensació d’impotència a la parròquia gaditana.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys