Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La primera edició de la fira d’emprenedoria juvenil ha combinat ponències inspiradores, tallers pràctics i sessions de treball en xarxa
La primera edició de la fira d’emprenedoria juvenil EmprènDay ha combinat ponències inspiradores, tallers pràctics, sessions de treball en xarxa, espais d’exhibició de projectes i activitats interactives, amb l’objectiu de fomentar vocacions emprenedores, generar ocupació qualificada i retenir el talent.
L’esdeveniment s’ha adreçat a joves d’entre 16 i 30 anys, estudiants de batxillerat i cicles formatius, universitaris i titulats recent. Pretén ser una porta d’entrada a l’ecosistema emprenedor de les Illes Balears.
L’EmprènDay 2025 ha tengut un cartell de ponents que aporten experiències molt diverses i complementàries en el camp de l’emprenedoria i la innovació. La primera intervenció ha estat a càrrec de Fernando de Miguel, cofundador i CEO de offUgo, una empresa mallorquina que ha revolucionat el sector de la mobilitat amb un sistema de lloguer de cotxes 100% digital. L’ha seguit Jorge Sandua, fundador de l’agència PutosModernos, qui ha aconseguit alhora ser una marca amb un estil únic d’humor que connecta amb el públic jove. Sandua ha animat els joves a emprendre, a equivocar-se i a desenvolupar les idees pròpies.
També hi han participat Lluís Sardá i José Márquez, cofundadors de Generator Landing, una empresa emergent mallorquina que ajuda a generar vendes per WhatsApp, Instagram i Messenger amb intel·ligència artificial.
La jornada ha inclòs també tallers dissenyats per oferir una experiència pràctica i dinàmica, un espai de treball en xarxa, una zona d’expositors digitals amb empreses emergents i prototips. Un dels tallers pràctics que ha cridat especialment l’atenció dels joves, ha estat el de Lego, una manera creativa de desenvolupar un projecte d’empresa, ha dit Sebastián Barceló, formador i Responsable de RH de Banana Clip Group.
És la primera jornada d’emprenedoria juvenil organitzada pel Consell de Mallorca amb la col·laboració de la Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears. (FUEIB)
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703