Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

El filtratge seguirà demà dilluns i dimarts, de 9 del matí a 18h de l'horabaixa
Segon dia de tests massius al municipi de Sant Antoni de Portmany. Fins a les 19h de l’horabaixa, s’han fet 1.731 proves i s’han detectat 27 positius. Durant aquest segon dia la resposta de la gent sigut també bona.
A primera hora no hi havia cua, però a mig matí s’ha començat a formar una petita fila que ha anat avançat amb fluïdesa.
Recordem que ahir es van fer més de 1.400 proves, de les quals 12 van resultar positives. El filtratge seguirà demà dilluns i dimarts de 9 del matí a les 18h de la tarda.
12 positius i més de 1.400 tests en el primer dia de cribratge a Sant Antoni
Es dispara la incidència acumulada a Eivissa: més de 2.000 casos a 14 dies
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases