Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Un altre home, de 36 anys, ha caigut d'un segon pis d'un edifici d'apartaments a Pollença. S'ha fracturat els dos turmells
Imatge d'arxiu.
169Un socorrista de 31 anys es troba crític a l’Hospital de Son Espases després de caure des del tercer pis d’un hotel al port d’Alcúdia. Els fets han ocorregut al voltant de les 08.00 h d’aquest divendres, quan l’home, treballador de l’hotel, hauria intentat accedir al balcó de la segona planta, i ha caigut. El jove pateix un fort traumatisme cranioencefàlic.
A més, un altre home ha caigut avui des d’un edifici, en aquest cas a Pollença. Els seus pares han donat l’avís passades les 04.00 h de la matinada. Estaven allotjats a un edifici d’apartaments, i tot apunta que el jove, de 36 anys, estava begut, ha pensat que la finestra era la porta, i ha caigut des d’un segon pis. Segons els sanitaris, s’ha fracturat els dos turmells. En aquest cas, el ferit també ha estat traslladat a Son Espases.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta