Se'ls atribueix un presumpte delicte contra la salut pública
Han quedat en llibertat, després de passar a disposició judicial, les tres dones detingudes ahir durant la celebració d’unes noces als jutjats de Sa Gerreria de Palma. Se les acusava d’un delicte contra la salut pública. La Policia trobà droga a l’americana del nuvi.
La núvia i les dues testimonis de la cerimònia de noces han declarat als Jutjats de Via Alemanya avui dematí, després de passar la nit als calabossos de les dependències de la Policia Nacional.
Varen ser detingudes, juntament amb el nuvi, quan celebraven el casament. Ell era a la presó i li concediren un permís per casar-se. Abans de la cerimònia, va demanar permís per anar al bany, es va treure l’americana i la va deixar a la cadira. Elles aprofitaren l’ocasió per introduir droga a la butxaca. Els agents se n’adonaren i quan l’home tornà a la sala, l’escorcollaren i trobaren 90 grams d’haixix dins dos preservatius, i un tercer amb vaselina.
La Policia demanà que s’anul·lés la boda, això no va agradar al nuvi, que es va encarar al agents i els intentà treure l’arma. L’home va ser traslladat de nou a la presó. Se’ls atribueix un presumpte delicte contra la salut pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració