Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Conselleria de Salut ha autoritzat l'Hospital de Son Espases perquè inici un programa de trasplantament per aquest òrgan
Quan li van haver de fer un trasplantament de fetge, ara fa 10 anys, les complicacions d’en Miquel van anar més enllà de la cirurgia en si, ja que el van operar a Barcelona. A cap hospital de les Illes practiquen aquest trasplantament.
Situacions com la seva podrien tenir les hores comptades. La Conselleria de Salut ha autoritzat l’Hospital de Son Espases perquè iniciï un programa de trasplantament per aquest òrgan. Tot i que encara no posen data concreta a l’inici dels trasplantaments de fetge, des de l’hospital universitari calculen que cada any prop de 40 persones rebrien aquesta cirurgia sense haver-ne de viatjar fora de les Illes… amb tot el que això suposa.
Des de l’Associació Mallorquina d’Afectats per Hepatitis C, valoren molt esperançats aquesta passa.
I el que és el més important: sense la donació d’òrgans, les segones oportunitats com la que gaudeixen en Miquel i tants altres no serien possibles.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte