Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
S'han viscut moments de tensió, i fins i tot, alguna agressió
Els taxistes de Palma han deixat d’oferir el servei aquest dijous capvespre a l’Aeroport de Son Sant Joan. Això després de localitzar diversos transportistes que suposadament captaven clients a la terminal d’arribades. S’han viscut moments de tensió, i fins i tot, alguna agressió.
Aena i representants dels taxistes s’han reunit per mirar de trobar una sortida a aquest conflicte.
Els taxistes no reprendran el servei fins que no es trobi una solució. L’Ajuntament de Palma ha hagut de reforçar el servei d’autobús de l’EMT per pal·liar les llargues cues de passatgers que esperaven per sortir de Son Sant Joan.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat