Dissabte la Vuelta a Espanya emprèn la sortida a Barcelona. I precisament a la línia de sortida hi serà l’artanenc Enric Mas. Després de superar el trencament a l’escàpula dreta que es va fer a la primera etapa del Tour de França Mas serà el cap de files del Movistar. El mallorquí, que ha finalitzat en segona posició de la Vuelta en tres ocasions, diu que anirà dia a dia, però no amaga la seva ambició. No es pot col·locar a la línia de sortida sense aspirar a guanyar, malgrat que no sigui als pronòstics.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa